fejlec

2011. szeptember 25., vasárnap

Így tetszett a Surf Safe az első csapatnak! Október 22-ig még lehet jelentkezni!

"Az egész Surf Safe projectben az tesztett a legjobban, hogy mindenki kapott jutalmat a végén."

„Nekem az tetszett, hogy sok emberrel és egyéniséggel ismerkedhettem meg és hogy tanultunk dolgokat, amik segítenek beilleszkedni egy közösségbe/társaságba és amelyek felkészítenek a "valóvilágba". Megtanultuk meghallgatni más emberek mondani valóját és elfogadni mások viselkedését/ természetét.”

"Nekem az volt a legnagyobb élmény a Surf Safe-ben, hogy volt egy kirándulás, amin sokat gyalogoltunk ,de olyan jól éreztük maagunkat, láttunk nagyon szép tájakat, és volt játék is, amit szerintem mindegyikünk élvezett! És még azt is nagyon szerettem, amikor kisfilmet "forgattunk", eleinte nehez indult be, de miután már majdnem kész volt a "forgatókönyv" akkor már tudtuk, hogy nagyon jó lesz ez a kis film, és hát így is történt! :D"

„Nekem tetszett a Surf Safe! Nagyon sok dolgot tanultam. Megtanítottak animációt szerkeszteni. A neten hol lehet biztonságosan rendelni. Meg sok más jó dologra. Emellett játékosan és könnyen tanultam. És szerintem még sokan így voltunk vele. A legjobb pedig az colt, hogy a végében szerkesztettünk egy kis animációt/filmet. Mindenki benne volt. A biztonságos netezésről szólt. Nagyon sok embert ismertem meg, akivel a mai napig szoktam beszélgetni. Megéri elmenni. Itt nincs nyertes meg vesztes (bár az egyik barátom ezt így fogta fel) itt mindenki nyertes. Mert a programot több tapasztalattal fejezed be. És akár informatikusnak is elmehetsz!! ;)”

Elindult a második csoport, de még 4-5 embert szeretettel várunk. Ha már részt veszel, hozz egy embert magaddal, ha még nem vettél részt gyere el! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése